Please ....

You know what . For the second times, i got this feeling :') idk . Apa salah aku pun aku taktahu . Aku binggung kenapa Allah uji aku macam ni . Sometimes rasa tak adil pun ada . Aku taktahu nak buat apa dah , look ! semua orang ada perasaan , semua orang ada hak nak mencintai dan menyanyangi tapi buat kali kedua aku disakiti dengan orang yang aku cinta and orang tu tahu perasaan aku macam mana dekat dia . Bagi respond bagai nak rak tapi at the last, broken heart yang aku dapat :( aku tak paksa korang untuk terima aku tapi tolong laa jangan bagi harapan yang tinggi dekat aku . Apa korang dilahirkan untuk memberi kebahagian lepastu keperitan ke apa haa --' aku ni manusia biasa . Aku tak mampu nak buat apa apa mampu berdoa je . Kalau betul dekat hati korang tu memang takde space untuk aku pun, at least cakap dekat aku . Bukan bagi harapan and at the last, yang sorang baru couple yang sorang lagi dah ada gf . Weyh, apa semua ni . Kau ingat aku ni barbie doll ke yang boleh dipermainkan . Aku pun ada perasaan . Tolong jangan permainkan perasaan aku . Bayangkan korang yang tengah baca ni, dalam situasi macam aku . Dia tahu perasaan kita macam mana dekat dia tapi taknak bagitahu dah ada gf . Aku tak minta korang terima aku tapi at least jujur . Kau rasa tak macam mana sakitnya hati aku ni ! Kau rasa tak?! korang buat aku macam ni sampai aku dah tawar hati nak suka lelaki kau tahu takk ..... aku takde niat nak ungkit benda lama tapi aku tetiba teringat semua benda yang dah jadi . Semua weyh semua . Aku minta maaf if sepanjang perkenalan kita tu aku buat korang rimas ke apa ke . Aku minta maaf . Aku takde niat apa apa pun, aku just  nak kita rapat . Aku faham perasaan korang . Tapi terima kasih lahh sebab sudi berkenalan dengan aku lagi lagi capital *A* . Aku hargai semuanya . Aku harap korang tak buat benda yang sama dekat mana mana perempuan lepas ni . Ingat weyh ! hati perempuan ni lembut , kaum adam terperlu nak sakitkan . Sebab bila hati perempuan ni dah sakit lambat nak pulih . Aku harap korang happy dengan partner masing masing . Insyaallah, aku delete semua memory tu . Dan aku harap suatu hari nanti, ada lelaki yang membuka pintu hati aku balik . Assalammualaikum :')

No comments: