Hello 2013 !

Assalammualaikum and Happy New Year Guys :) Have a blast ! Semoga tahun ini lebih baik dari tahun yang sebelum nya . Hehe, bila dah masuk tahun baru automaticlly, sekolah pun nak buka dah . Esok k esok ! Hahaha hello batch 98's are you ready for Pmr ? Huuuu ~ takyah sebut pasal pmr aku rasa satu badan aku menggigil . Haha, mungkin sebab kitorang last batch kot . Terasa macam semua orang berharap dekat last batch ni lahaii .. senior senior wa yang dah lepas pmr tu, doakan yang terbaik untuk kitorang pula ye? Hihihi .

So, semalam aku tidur rumah kakak aku dekat Seremban . Huhuu penat seyh kemas rumah haihh -.- rasa cam nak tercabut tangan aku ni . Pinggang pun sakit . Hahaha, then otw nak balik KL tu papa singgah Aeon Seremban 2 ! Woahhh ! Besaq gilaaaa aeon tuuuu . Macam IOI you know? Hahaha, then bila pergi tempat macam tu aku pun cuci laa mataa . Eh, excuse me selagi aku single suka hati aku lah aku nak buat apa pun ! Hahaha, to many promoter handsome dekat sana tapi satu pun tak berkenan --' rasanya aku lagi berkenan dengan brother pizza hut dekat Alamanda tu kot . Hehehe, ehem . Belajar duluuu belajar duluuuu *coverline*

Okay then, aku penat gila ni . Balik balik je terus solat . Qada' solat asar and maghrib . Selamat sempat, alhamdullilah :) pastu , terus on twitter then teman kakak aku pergi Aeon Equine . Dia nak beli barang dapur dia . Al maklum la, orang baru pindah barang makan pun takde . Hahaha, pastu pi jenguk kejap abg abg gue disanaaa .. waaa, terjumpa pulaa brother Gmi yang aku kenal dekat fb tuu . Hahaha act, dia tu kawan abg aku . Hahaha , handsome dia pakai baju kemeja tuuu *tetttttt* taknak puji lebih, nanti ... haihh -.- hang pikiaq lah sendiri . Hahahaha



Ter-teruk pula tangkap gambar . Apak lama tak buat muka camni . Hahaha ok that's all . Later update . Selamat Malam warga bloggers :)

No comments: