Girls :)


Hi semua . woot woot . Agak lama men-silent kan diri . Oh my English ! Hahahaha k k . Now , nak story pasal kawan aku , Nama dia .... takpe ah . Nama takyah tahu kay ? Straight to the point . Serious , aku dah tak sanggup nak tengok dia macam tu . Kejap sedih kejap happy kejap macam orang gila . Aku pun gila sekaki . Hurmm , jalan yg paling senang , yang paling mudah wei . Kau putus je :') I know that hurt's tapi daripada kau terseksa . Mana lagi sakit .  Yea, aku tahu kau tak boleh single . But hey ! we're girls laa . Kita mampu nak tempuh semua . Cuma kita kena kuat hadapi cabaran . Airmata kita mahal wei . Jangan biarkan ia terlerai . First first mungkin kau akan rasa sedih , perit . Tapi , last last kau akan tahu apa erti 'single' single ni free walaupun couple lagi syok dari single . Cuba kau take time , rasa wei feeling tu . Kau jangan laa asyik fikir aku bosan laa single . Wei , aku pernah rasa benda ni . Kau pun tahu kan . Siapa yg tak bosan tak ada teman hidup . who ? Yang paling penting dalam hidup kita kena tabah , kita kena kuat untuk tempuh segala cabaran . Onak duri semua ah . Allah takkan uji umat nya kalau umat nya tak mampu nak tempuh . Kalau allah uji kita makna nya allah tahu kita mampu nak mengatasi semua dugaan :) Kawan , never look back ok ?
Aku tahu tanpa BOYFRIEND , kau boleh berjuang ! lalalala ~ nah , bila masalah semua dah settle . Pelahan lahan buka buku baru . Tulis satu nota dekat hati kau "never look back" :)

No comments: