Happiness + Sadness .

Assalammualaikum semua, hi :) see you again . Hee, actually tadi izma hang bersama kawan yang dah lama gila tak jumpa wuuu ~ fie ! yeah ! tapi kejap je, even kejap banyak benda kitorang buat k? hahaha beli baju sama, hmm tapi fie nampak malu kenapa eh? Hihihi , btw dalam kegembiraan ni aku dapat kesedihan juga . Meet my crush .. gila tak sedih . Aku rindu dia, dia je taktahu . Syok sangat dapat berborak dengan dia tapi lepas berborak tu aku rasa sedih gila ... sampai sekarang airmata aku asyik terlerai je . Mungkin aku masih ada hati lagi dekat dia .. tapi .. it's over right? aku tak sanggup nak sakit hati lagi :') korang .. aku dah penat mcm ni, aku pasti org lain pun pernah rasa benda ni . Hmm, aku taktahu nak buat apa dah . Just boleh redha je kan? Hmmm :') 23 march 2013, thanks for everything :') *tears down*


No comments: