Hi November :*


Assalammualaikum semua and Hey November :* hope be a good month . Heee >.< so korang tengah buat apa haa? Eh kejap *tipu habuk* fuuh ~ berdebu dah rupanya blog aku ni . Haha al-maklumlah dah lama gila tak update . Wa buzy dengan twitter . Hihihi , so cuti sekolah nak dekat dah . Korang nanti holiday dekat manoi? hahaha . And and yaa member ajak hang je akhir tahun ni . Hmm tinggal 2 hari je sekolah . Huhu ~ tapi cuti sekolah nanti aku kena datang sekolah sebab ada spbt . Haih --' hmm so haaa k bosan gila malam ni taktahu apehal --' oh ya, alhamdullilah aku agak close dengan crush waa . Haha walaweh :* kuikui . Tapi tapi hmm dah terkantoi dah . K tu maluuu , sangat maluu k . Hahaha eh gtg laa, aku nak layan fb ngan twitter pulak . hehe kesian blog aku . Kuikui , ok night ! Sleep tight ! Salam :)

No comments: