King in My Heart .


Assalammualaikum semua :) and Hey . Whatcha doin' ? sihat wei ? Raya nak dekat dah kann . Hehe , baju raya warna apa , agak agak match dengan aku tak ? Ehem , crush wa match okay :) Hihihi . Hmm , today aku nak cerita pasal crush aku . Haaa dia confirm dah tidur sebab esok dia kena bangun sahur kena masak sendiri tak macam aku , aku bangun sahur mak aku yang kejut mak aku yang masak k . Hmm , yelaa dah kata hidup bujang enn ? Pandai pandai bangun laa ye ? If aku ada number kauu , aku sanggup set alarm untuk kejut kau bangun sahur sayang :) Tadi aku tengok cerita apa ntah . Perempuan tu baru balik dari universiti then dia balik rumah tetiba nampak sorang laki ni . Then, dia syok dekat lelaki tu . Pastu , aku tanya kakak akuu "kak tu ke cinta pandang pertama? " then kakak aku jawab "yelaa . First time kau nampak dia kau terus jatuh hati dekat dia even kau tak kenal hati budi dia lagi" Aku terasa nak mati :/ hehehe . Yeah ! i'm like that . Hmm , tapi apa nak buat enn . Dah suka nak buat macam mana . Tapi , seriously aku rasa err aku jatuh hati dekat dia . Kalau korang nak tahu aku senang nak jatuh hati #fact ! tolong faham . Tapi bukan bermakna senang aku boleh suka semua orang . So, sesiapa yang aku suka tolong hargai ! Kalau tak aku santau kau ! Hehe . Gurau :) aku taktahu nak buat apa sekarang ni . Aku just boleh tweet dengan dia je . Number phone dia aku takde . Aku nak mintak tapi aku segan ... dah laa dia jarang online . tapi aku taktahu status dia single ke relation ke . Hmm payah nye jadi aku . Selalu sangat macam ni . Aku taknak berharap dekat dia sebab aku takut aku sakit hati lagi . Aku taknak ! aku dah serik :'/ tapi aku dah janji dengan diri aku if aku dapat miliki dia aku nak serious dalam relation tu nanti . Selama ni aku memain je kot . Tapi sekarang baru aku sedar betapa besar nye makna Cinta tu weyh . Mesti korang yang pernah sakit hati pun tahu kan makna cinta ? Aku serious k aku tak memain ni . Kalau dia tahu perasaan aku macam mana dekat dia satu je aku minta kalau dia suka aku tolong bagi respond tapi if dia tak suka aku cakap je depan depan aku tak kisah janji aku tak tertunggu tunggu jawapan dari dia and dia pun takyah laa nak menipu . Takyah jaga hati aku sangat , cukup laa kau tolak aku baik baik k ? :') no wonder who you are , you always be my hero :)

No comments: