Go far far away please :'(


Aku tahu diri aku siapa . Aku ni memang macam tungkul kayu kat longkang je yang kau hirau kan . Aku ni memang beban bagi kau . Aku ni memang susah kan life kau kan . Aku ni memang bodoh sebab tunggu kau 7month non-stop kan . Aku memang bodoh tahap maksimum . Sampai abang aku kata . Aku bodoh sebab tunggu lelaki macam kau ! Abang aku kata lelaki macam kau boleh buang jauh jauh . Aku memang tak berdaya nak buat . Sebab aku sayang gila kat kau . Cuma kau je taktahu . Dan aku rasa kau ingat aku main main time terus terang dengan kau tahun lepas . Abang aku pernah sekali cakap dekat aku . Kau tak payah nak berharap sangat dekat lelaki tu . Kau bukan takde rupa . Sampai kau tunggu dia sampai macam ni sekali . Dia kata " Aku taknak kau jadi macam aku ". Aku faham perasaan abang aku . Dia cakap macam tu sebab dia taknak aku jadi macam dia :'(


Pernah laa . Kawan aku tegur mata aku bengkak dekat sekolah . Member aku sampai kata aku ni macam takde lelaki lain yang wujud dekat dunia aku . Ye ! memang tak ada lelaki lain yang wujud dalam hati aku . Ye ! Aku taktahu kenapa aku boleh jadi macam ni . Aku rasa diri aku teramat laa bodoh . Kalau kau nak tahu . 24-7 aku ingat kau . Aku sebut nama kau . Tiap kali aku solat aku doa untuk kau . Aku tak pernah lupa aku . Aku sentiasa jadi stalker kau . Aku always tengok gambar kau . Until now , aku still simpan message kita dekat inbox aku . Aku selalu tengok twitter kau . Aku tahu perempuan mana yang selalu tweet dengan kau . And ada masa aku cemburu gila . And aku tahu perempuan tu buah hati kau :'(


Aku tahu . Kau tak pernah rasa apa yang aku rasa . Kekadang aku pernah berangan kau jadi milik aku oneday nanti . Tapi . Aku tahu tu semua tak mungkin berlaku kan . Aku tahu diri aku siapa . Tak layak buat kau . Aku taknak kau terasa pun pasal entry ni . Sebab aku taknak kau perasan . And aku taknak share dengan sesiapa pun pasal benda yang tengah jadi ni . Aku taknak libat kan sesiapa . And orang yang tengah baca ni tolong la jangan tanya aku . Biar aku carry masalah ni sorang sorang . Sebab aku yang cari masalah .
So, kawan kawan takyah nak tanya okay . Insyaallah aku boleh tanggung benda ni dengan baik dengan iringan doa korang :')


Demi allah ! aku update entry ni sambil air mata jatuh dekat pipi aku . Aku tak paksa pun air mata aku jatuh .
Dengan rela nye , dia jatuh sebab kau . Terharu tak aku nangis sebab kau? Weyh . Nanti kan bila kau dah habis sekolah . Kau dah belajar univer's . Kau dah kerja nanti . Kau dah berjaya nanti . Satu je aku mintak .
Jangan lupa aku sebagai apa sahaja kau anggap aku . Kawan ke musuh ke . Nanti bila jodoh kau dah sampai . Jangan lupa tau , hantar kad kahwin kau dekat aku . Aku mesti pergi walau apa pun rintangan :') Sebab aku nak tengok orang yang aku sayang selama ni bahagia disamping orang yang kau cintai :')


Aku taktahu sampai bila cinta aku terhadap kau . Aku taktahu sampai bila aku sayang kau . Fikir eh , macam mana aku nak lupa kan kau . Aku pernah nak jadi haters kau dalam masa 2days . Weyh , aku tak boleh :(
Aku selalu nampak kau . Asal aku nak lupa kan kau je , selalu sangat nampak kau . Kadang kadang terserempak laa . Apa laa . Aku ni hanya seorang perempuan yang lemah yang tak mampu nak lawan perasaan aku . Hanya weyh hanya :'( Aku tak pernah rasa pun yang kau syok dekat aku . Sumpah tak!
Aku just rasa yang kau anggap aku kawan kau maybe ._. entah entah adik . Hurmm . 


Terima Kasih sebab bagi aku peluang . Bagi aku masa untuk aku berterus terang dengan kau . Weyh , first November '11 . Aku tak pernah lupa lagi tarikh tu . Aku taktahu nak cerita apa dah . Aku taktahu nak  luahkan apa dah . Aku rasa sedih bila aku dapat perkara tu . Walaupun aku tak pasti , tapi aku sedih gilaa .
So. Aku just boleh berdoa semoga kau bahagia dengan orang yang kau sayang and berjaya dalam life kau . 
Hope kau happy selalu . Apa yang aku cerita ni ikhlas dari lubuk hati aku :') You're not for me forever maybe . Thanks for everything that we done although a little bit moments but i assess much . You're not mine . Not mine ...


- It's hurt -







No comments: