I'm sick =(

Holla semua . tengok entry , orang sakit pun nak blogging juga =D heee , bukan sakit apa pun . sakit kaki pinggang . aaaa , sebab semalam ada event family main Futsal dekat Sport Planet , Shah Alam . Thanks to Paksu and family sebab sponsor air and tempat futsal tuh. walaweh , aku jadi defens susah gak ann . penat aku menjaga bola =P tapi best oo . haha . group yang menang mesti laa group aku =D *tepuk tangan* hahaha .
16-13 ok . muehehe , terer gak kiteorang . yang tak tahan . ayah aku pun join gak futsal uh . hahahaha . balik balik je singgah rumah cousin . terus tidur . penat ler . bangun maghrib terbaik ~ heeee , pastu mandi semua . jalan jalan dekat Sek 18 tuh dengan cousin . walaupun kaki sakit , still ada niat nak berjalan tuh . muehehehe .
pastu , 10 lebih macam tuh , baru balik rumah . haduh --' balik bukan tidur . main saidina dengan abang abang aku . aku bankrup . siot laaa --' sakit hati. takpe hari ni sambung balik . HAHA' ok , laaa . hari nak hujan tapi panas pulak . deng ! Kbyebye . Thanks again :)


Muka muka baru lepas main Futsal . amacam , berminyak rite ?


This is Paksu and Maklang .


Pemain pemain hebat gitu x[


Omg ! Kak Eiyna suruh aku ambik hamper tu . We are the Winner !


This Sys Jue . Group depa tempat kedua xp

Ok . tahun depan nak buat apa pulak ? tahun lepas Bowling , this year Futsal . how bout next year ?
My daddy say " Memancing " Kbye

No comments: